Na maar 4 telefoongesprekken met TPG (ook nog een 0900-nummer), heeft iemand van de klantenservice eindelijk de moed gehad om mij terug te bellen.  Helaas, helaas, ik kreeg niet iemand van het regiokantoor te spreken, maar moest het doen met een servicemedewerker. Zij trachtte uit te leggen wat er mis ging, maar aangezien zij zelf niets weet van de situatie, kon ze eigenlijk niet op mijn opmerkingen en vragen ingaan. Wel heb ik wederom een vast welgemeend excuses gehad en kreeg begreep mevrouw dat het heel vervelend was. Ook werd er nogmaals gemeld dat zij helaas geen schadevergoedingen geven, want het gaat om gewoon verzonden post (zonder verzekering) en officieel ben ik niet eens contracthouder (dat zijn de mensen die de poststukken versturen).

Het enige dat de servicemedewerker als geste kon doen, was het opsturen van een setje postzegels en een verzoek tot vergoeding van telefoonkosten indienen. Nou ja, ik begrijp dat zij ook met haar handen in het haar zit en dan kan ik weer leuk iemand een echt kaartje sturen.

Aangezien ze na een telefoontje van mij extra opletten, kwam vanochtend weer post binnen en daarbij zat een envelop van TPG met postzegels. En nu wil ik echt niet kieskeurig zijn -echt, echt niet-, maar het bleken zegels van van 44 cent te zijn (allang afgeschreven, want tegenwoordig is het 46cnt). Gelukkig wel met een velletje postzegels van 2 cent, dus ik kan ze wel gebruiken en toch krijg ik het gevoel dat ik zeer goedkoop ben behandeld.

Liefs,

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *