Naast een probleem met plannen (waarvan Lief nog zei dat het begrijpelijk was, aangezien dit mijn eerste officiële verhuizing is en weinig ervaring hiermee had), was het ook moeilijk in te schatten hoeveel verhuisdozen je nodig hebt. Toch altijd meer dan je verwacht, dus we kwamen er iets (een stuk of 3) tekort.
Gelukkig waren we in Rotterdam, dus er was een kans dat op zondag nog ergens een bouwmarkt open was. Het telefoonboek was ondertussen al weggemikt, evenals de Gouden Gids. De pc stond al lang en breed in Oosterhout (als eerste verhuisd). Dus dan ben je -vanwege moederdag- genoodzaakt om het via de telefoon te doen. De eerste die in mij opkwam, was 1850 (tjonge, de reclame heeft goed zijn werk gedaan).
Nummer van de Praxis gevraagd en ik werd doorverbonden…. met een fax! Tja, daar heb je dus niets aan. 1,30 euro foetsie + belminuten en ik was nog geen stap verder. Gisteren nog wel een klacht naar de klantenservice gestuurd (je dénkt toch niet dat ik nog een keer ga bellen!), maar nog niets gehoord. Nummers opzoeken: ik bel wel een vriend of kennis achter de pc!
Het kan natuurlijk dat de Praxis dicht was (niet ondenkbaar, Praxis is meestal niet op zondag open) en dat dan het normale nummer naar een fax wordt doorgeschakeld.
Wat die dozen betreft: wij hadden er bij de verhuizing 50 besteld, maar kwamen uiteindelijk over de 60 uit…
Hij was inderdaad dicht, maar ik heb vandaag nogmaals het nummer gebeld (binnen openingstijden) en het blijft piepen in mijn oor. Of ze willen niemand spreken. 😉