Er valt niet meer onderuit te komen: het WK Voetbal gaat binnenkort beginnen en de eerste relletjes zijn al geweest. Nee, geen hooligans, maar twee biermerken zijn nu aan het kiften. Schijnbaar is Heineken (sorry, meer publiciteit ga ik ze echt niet geven) één van de hoofdsponsors van het Nederlands elftal pissed of dat hun concurrent Bavaria een gadget heeft die aanslaat: oranje jurkjes voor de voetbalvrouwen.
Sylvie (die van Rafaël) heeft één keertje het jurkje aangedaan en wat betreft die huichelaars bij de KNVB zou ze daarom een stadionverbod kunnen krijgen. Het lukt ze dus voor geen meter die echte leipo’s uit het stadion te weren (of hun “supporters” te vragen om zich te gedragen), maar die vrouwen kunnen ze natuurlijk wel aan en waarom dan niet het stadion uitmikken.
Er was gisteren (?) nog een oefenwedstrijd waarbij het reclamebureau van Bavaria een stunt heeft uitgevoerd. Op de tribune zal een stuk of tien meiden die zo’n lod (little orange dress) hadden aangetrokken. Paniek in de regiekamer, want ze kwamen nogal prominent in beeld en Hein vindt dat natuurlijk niet echt geweldig.
Dus het blijkt maar weer dat het allemaal om de chips gaat. Ik weiger zelf in een stadion te gaan zitten (en voor de tv ga ik ook niet hangen), maar mochten er vrouwen zijn die wel die wedstrijden afhobbelen: allemaal zo’n LOD in je tas proppen en laat een kwart van het stadion vol zitten met dames in die jurken: sleep die vrouwen maar het stadion uit en zet je zelf nog meer voor schut en mocht je dat ene merk regelmatig in huis halen: boycotten (het is toch niet te zuipen! (ben ik even blij dat ik gisteren voor mijn gasten Jup in huis gehaald heb)).
Liefs,